Księgowość

Sprzedaż i zarządzanie firmą

RRUP CRM Księgowość – CRM dla biura rachunkowego

RRUP CRM Księgowość – jest to obecnie najbardziej rozbudowany CRM dla biura rachunkowego dostępny na Polskim rynku. Nasza aplikacja dla księgowości wspomaga Twoją pracę od założenia klienta, przez generowanie dokumentów i podsumowań miesięcznych,  zarządzanie zespołem, zadaniami, kalendarzem aż po rozliczenia wypłat i czytelne raporty.

Pełna automatyzacja i zarządzanie procesami sprzedażowymi

Zarządzanie pracownikami i firmąw 1 miejscu

Zwiększenie sprzedażyi oszczędność czasu

Kilkakrotnie więcej generowanych ofert przez Twoich pracowników

DLACZEGO WARTO?

Poznaj funkcjonalności systemu RRUP CRM Ksiegowość

1

Panel główny

Zadania

2
3

Klienci

Użytkownik

4
5

Pliki do pobrania

Ogólne

6
7

Księgowość

Procesy

8
9

Statystyki

Nowoczesne rozwiązania IT dla twojej firmy

Osiągnij lepsze wyniki w pracy z RRUP

Skontaktuj się z nami i umów na BEZPŁATNĄ prezentację online aplikacji RRUP lub wypróbuj nasz CRM przez 30 DNI ZA DARMO