CRM dla branży instalacyjnej i branży odnawialnych źródeł energii
Coraz szybszy rozwój branży odnawialnych źródeł energii w Polsce powoduje powstawanie nowych przedsiębiorstw zajmujących się świadczeniem sprzedaży i montażu urządzeń obniżających koszty ogrzewania, energii oraz poprawiających komfort życia takich jak pompy ciepła, rekuperacje, instalacje fotowoltaiczne oraz klimatyzacje. Wyzwaniem dla każdej firmy jest dostarczenie odpowiednich narzędzi dla swoich pracowników oraz odpowiednia organizacja. W odpowiedzi na potrzeby rynku powstało narzędzie ukierunkowane i dostosowane do potrzeb branży – mowa tu o aplikacji RRUP CRM.
Czym jest RRUP CRM dla branży odnawialnych źródeł energii i branży instalacyjnej?
RRUP CRM – jest to obecnie najbardziej rozbudowany CRM dla branży odnawialnych źródeł energii i branży instalacyjnej dostępny na Polskim rynku. Aplikacja wspomaga pracę od założenia klienta, przez ofertowanie, generowanie umów i wszelkich dokumentów, zarządzanie montażami aż po realizację.
Jak usprawnia działanie firmy wdrożenie RRUP CRM?
Największą zaletą systemu jest jego automatyzacja i poprawa komunikacji w firmie. Dzięki rozbudowanemu modułowi zarządzania work-flow jesteśmy w stanie skonfigurować każdy proces dotyczący danego typu projektu/umowy co pozwala nam budować powtarzalne schematy zadań i akcji automatycznych przy danym etapie na którym znajduje się projekt,
RRUP CRM pozwala tworzyć rozbudowane, spersonalizowane oferty w bardzo krótkim czasie redukując znacznie czas poświęcany na przygotowanie ofert dla klientów.
Zalety RRUP CRM
Największą zaletą systemu jest jego elastyczność i łatwość w konfiguracji, którą doświadczamy już od pierwszych kroków po zalogowaniu i przejściu do modułu konfiguracji. Aplikacja RRUP jest bardzo czytelna i intuicyjna co pozwala zredukować czas potrzebny na wdrożenie się w sprawną pracę z oprogramowaniem. Oprogramowanie jest dostępne w dedykowanych wersjach dla każdej branży. W przypadku poszukiwania CRM dla branży fotowoltaicznej dobrym wyborem będzie RRUP CRM Fotowoltaika.
Najważniejsze funkcje RRUP CRM
Panel główny / Dashboard – znajdziesz tu najważniejsze statystyki i informacje, w pełni konfigurowalny intuicyjny dashboard pozwala spersonalizować widok główny do własnych potrzeb.
Spotkania – rozbudowany moduł call center do planowania spotkań przedstawicielom handlowym
Prognozy i raporty – wszystkie wypłaty i statystyki w 1 miejscu
Zadania i kalendarz – rozbudowany moduł zadań i kalendarza świetnie sprawdzi się w każdej firmie, która boryka się z organizacją i kontrolą pracy. Moduł pozwala zarządzać swoim czasem i zadaniami jeszcze wydajniej.
Klienci – szereg funkcjonalności pozwalający sortować klientów, importować ich oraz eksportować do plików
Profil klienta – nie sposób opisać ilość funkcji w profilu klienta, moduł pozwala pracować na wielu adresach klienta, dodawać zadania, wprowadzać audyty które możemy wygenerować do PDF z naniesionymi informacjami w systemie podczas wizyty u klienta, składać spójne graficznie oferty, które wyróżnią Twoją ofertę na tle konkurencji.
E-malinig – moduł pozwalający wysyłać masową korespondencję do określonych grup klientów/pracowników
Kalkulatory ofertowe – najważniejszym atutem systemu jest brak ograniczeń w przypadku szerokiego wachlarza usług firmy. Dzięki RRUP CRM możemy jednocześnie składać kilka ofert na różne produkty takie jak pompy ciepła, fotowoltaika, rekuperacja czy klimatyzacja. Zależnie od składanej oferty system przygotuje ją na odpowiednim indywidualnym szablonie graficznym. Nawet w przypadku zmiany profilu działalności firmy system dalej pozostanie z Tobą.
Oferty – lista ofert złożonych dla klientów z możliwością sortowania.
Podpis elektroniczny – moduł do podpisywania wszelkich dokumentów generowanych w systemie takich jak np. umowy, protokoły odbioru i inne dokumenty wymagające podpisu. Moduł dostępny w 2 opcjach:
a) Rozwiązanie firmy RRUP SP. Z O.O.- wymagające dowolnego urządzenia z ekranem dotykowym, funkcja działa z poziomu przeglądarki i nie wymaga zakupu specjalnych urządzeń czy instalacji oprogramowania
b) Integracja z dostępnymi systemami podpisów elektronicznych np, Autenti
Umowy – lista umów podpisanych z klientami z możliwością sortowania
Montaże – moduł zarządzania montażami zawiera rozbudowany kalendarz wraz z mapą Polski dzięki której możemy wyświetlać wszystkie zrealizowane, aktualne i nadchodzące montaże. Kalendarz drag&drop pozwala w szybki sposób planować i przesuwać zaplanowane zadania dla ekip wykonawczych, .Moduł może również posłużyć przedstawicielom handlowym jako portfolio na spotkaniach do prezentacji ilości wykonanych projektów przez naszą firmę.
Magazyn – dodatek pozwalający prowadzić magazyn w CRM oraz integrować go z zewnętrznymi systemami typu Subiekt, Comarch itp.
Paczki – dodatek rozszerzony posłuży dla firm posiadających własną logistykę, podstawowy pozwala prowadzić ewidencję paczek wysyłanych zewnętrznymi dostawcami
Statystyki – rozbudowany moduł statystyk
Zgłoszenia instalacji / generowania dokumentów – Zautomatyzuj tworzenie dokumentów w firmie dzięki modułowi generowania dokumentów. W przypadku branży instalacji fotowoltaicznych moduł daje możliwości generowania zgłoszenia instalacji do elektrowni na podstawie danych zawartych w umowie z danym klientem. Moduł pozwoli Ci zaoszczędzić wiele czasu, który poświęcasz na przygotowanie dokumentów po lub przed realizacją.
PRACOWNICY – moduł pozwala sortować, tworzyć i zarządzać wszystkimi pracownikami w firmie.
Doradcy – lista przedstawicieli handlowych z możliwością dodawania, zarządzania i sortowania,
Oddziały – jak sama nazwa wskazuje funkcja pozwala tworzyć oddziały firmy i przypisywać do nich pracowników
Administratorzy – lista administratorów z możliwością dodawania, zarządzania i sortowania,
Moderatorzy – lista moderatorów z możliwością dodawania, zarządzania i sortowania,
Monterzy – lista monterów z możliwością dodawania ekip i przypisywania do nich monterów
Kurierzy – lista kurierów z możliwością dodawania, zarządzania i sortowania,
Magazynierzy – lista moderatorów z możliwością dodawania, zarządzania i sortowania,
Prowizje pracowników – tworzenie handlowców, ustalanie prowizji procentowych, kwotowych i wiele więcej.
Struktura pracowników – wyświetlanie aktualnej struktury firmy w formie drzewa
Archiwum pracowników – archiwum byłych pracowników, każdego pracownika w firmie można zarchiwizować.
ANKIETERZY – moduł ankieterów
ADMINISTRACJA – bardzo rozbudowany moduł administracji pozwala skonfigurować niemal wszystko co tylko widzimy w aplikacji.
Pliki do pobrania – wewnętrzny rozbudowany system FTP
Kalkulatory ofertowe – zarządzanie wszystkimi kalkulatorami, cenami komponentów/składowych wpływających na cenę oraz parametrami technicznymi poszczególnych komponentów.
Galeria – możliwość tworzenie spersonalizowanych folderów portfolio które możemy dołączać do generowanych ofert dla klientów.
Konfiguracja – kilkadziesiąt podzakładek pozwalających konfigurować cały CRM od wyglądu aż po zaawansowane funkcjonalności takie jak SMTP, klucze API i wiele innych,
Role – moduł do zarządzania uprawnieniami i dostępem do poszczególnych funkcji CRM dla każdego typu konta
Ogłoszenia – dodatek do publikacji ogłoszeń w firmie wyświetlanych od razu po zalogowaniu do systemu, wyróżnione i ostatnie ogłoszenia są widoczne w widoku głównym.
Auta – dodatek dla firm posiadających własną flotę, zarządzanie nią nigdy nie było takie proste. Aplikacja przypomni Ci o wymianach opon, serwisach olejowych, dzięki czemu kondycja Twojej floty zawsze będzie doskonała.
Faktury sprzedażowe – dodatek służy do wystawiania i ewidencji faktur. Istnieje również możliwość integracji systemu księgowego z RRUP CRM.
Koszty – moduł dający możliwość prowadzenia ewidencji kosztów w firmie
Nieobecności – moduł urlopów
NIe sposób jest opisać wszystkie funkcjonalności aplikacji RRUP, lecz po krótce postaraliśmy się w tym artykule nakreślić najważniejsze z nich.
Zapraszamy do kontaktu i przetestowania RRUP CRM dla branży odnawialnych źródeł energii i branży instalacyjnej