RRUP CRM Księgowość

CRM dla biura rachunkowego

RRUP CRM Księgowość – jest to obecnie najbardziej rozbudowany CRM dla biura rachunkowego dostępny na Polskim rynku. Nasza aplikacja dla księgowości wspomaga Twoją pracę od założenia klienta, przez generowanie dokumentów i podsumowań miesięcznych,  zarządzanie zespołem, zadaniami, kalendarzem aż po rozliczenia wypłat i czytelne raporty.

Dlaczego warto?

Poznaj funkcjonalności systemu RRUP CRM Księgowość

Panel główny

Spotkania

Zadania

Klienci

Ofertowanie / kalkulator

Audyt

Oferty

Umowy

Montaże

Work-Flow

Użytkownicy i Role

Galeria

Pliki do pobrania

Statystyki i raport

Wiele możliwości konfiguracji

Zarządzanie projektami

Pozostałe funkcje i usługi

Lepsze wyniki w pracy z RRUP

Skontaktuj się z nami i umów na BEZPŁATNĄ prezentację online aplikacji RRUP lub wypróbuj nasz CRM przez 30 DNI ZA DARMO.